cześć

Bonjour!
Tänkte köra inlägget på lite andra språk som ni kanske förstår?!
Men aa dagen har vart bra faktist fast jag har haft  いまいましい  ont i huvet! Nu märks det verkligen att det är höst! Herra, minun Jeesus!!
Aa min ena snodd på tandställingen gick sönder så jag blev tvungen att gå dit och fixa det, tog 1 minut sen va det klaart!! Efter det gick jag på en snabbtit på stan och titta efter vinterskor och hittade ett par jag tyckte om, så ska köpa dem i morrn eftersom ja inte hade nå money när jag va där!
Sen va jag hemma, plugga och såg att det inte va så mycket och sen hoppa jag hopprep, asså jympa hoppa inte hoppa hoppa!! Men nu sitter jag på mitt golv och ska gå och duscha!
Juste vi ska åka till fyrishov imorrn och ha jympa, JAG VILL INTE! Men om man inte gör det får man typ simma me en annan klass, så...
Men hoppas ni haft en trevlig dag i varjefall!



M-U-P-P




Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0