MORGON!!

Hola mina små amigos!
Vaknade vid 10 och åt lite frukost och titta på TV och försökte fixa så att hela videon kom me, men orkade inte!!!! Idag ska här packis för sundis med bästa kusinis, kanske träffar den där hunden, va den nu hette?! Sen blir det att städa mitt kaoz rum...!!!!
I morrn blire att gå på stan me Mickis ( som jag inte träffat på 219 år) eller va me Karolina och sen blir det att åka iväg, shooho, fast jag tror inte jag kan uppdatera så mycke men ska se om jag kan försöka blogga från mammas iphone!
Men puuuuussssss!!!


Kommentarer
Postat av: sara

omg snygg bild!

ärligt

snygg

bild

haha

2011-11-02 @ 15:26:15
URL: http://jippi.webblogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0