Mmmm

Men hej!
Träningen gick inte som jag hade hoppats, fick värsta andattacken men ska kolla upp min försylning nån gång här i veckan och då hoppas jag att jag får diagnos eller vad man nu säger, hoppas inte det är asma!!!
Men imorrn är det nån familje-grej me klassen då vi ska prata om vart vi ska åka på klassresa i 9an??
Och så ska vi ha nåt knytkalas, asså NEEEEEEJ!!!!!!!
Snälla kom me förslag på vad vi ska skriva om som ni tycker e underhållande SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA...!!!
Elsa ska nog fixa en sida på facebook om vår blogg också så IN OCH GILLA SEN!!!



Cp- den där tjejen med kamran -.-


Kommentarer
Postat av: CARLI

Nämen tjo, tjejer :)

2011-11-13 @ 20:42:44

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0