Tisdag

Heej! Har ni sovit gått? De har inte jag iallafall, somna kanske vid 4 och jag mådde lite illa så de va ju inte så bra, men är ovanligt pigg ändå. Eftersom jag inte riktigt har nåt o säga kan jag ju be om förlåt för alla dåliga bilder jag tagit me dålig kvalite. Men jag orkar verkligen inte redigera och jag vill inte redigera bilderna på mig för att jag vill inte va nån jag igentligen inte är. Visst det blir jättefint ibland när man redigerar men dom ser så otroligt annorlunda ut i verkligheten. Så nej inge redigerande på mig men ska försöka fixa andra bilder bättre, men puss, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia! vart har du köpt tröjan du har på dig på bilden? :)

2011-12-27 @ 11:17:33

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0