Neeeej!

Asså guud min dag i dag och igår har varit helt KAOZ!! Igår det där som Elsa berätta o jag hann ingenting (inte ens va inne på datorn) och så idag då, lite seg i huvudet och trött i skolan, sen va det första gången för mig på fotbollsforum och det gick SÅ OTROLIGT DÅÅÅLIGT! Missa, lyssna inte, gjorde fel och då menar jag verkligen gjorde fel HEEELA TIDEN!
Sen åkte jag hem och i bilen mådde jag så sjukt illa och sen när dom släppte av mig så va jag så skakig att jag hann till cykelvägen och föll ihop. Låg bara där ett tag och grät och sen när jag kom in så satt jag och försökte andas. Ni anar verkligen inte hur läskigt de va och det kom helt plötsligt utan anledning. Det är nånting som inte riktigt stämmer me min kropp, den vill inte arbeta på normalt sätt.
Ska lägga mig ner och titta på TV iallafall och be mamma ringa en tid hos doktorn, för såhär kan det inte fortsätta.


SOMMAR!

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0