Ett försenat komentarsvar..

Heej!
Nu har jag vart på träning o ska snart mysa lite mer me mina kusiner!

Ja för ett tag sen va det ju nån som ställde en fråga vilket jag inte hunnit svara på och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Men frågan löd väl ungäfer så här:

HEJ! KAN NI LÄGGA UT ETT SMINK/ SHOPPINGTIPS?

Det är klart vi kan fast jag är sämst på det men aa kommer 2 tips av varje här:

1. Våga ha ögonskugga på er. Det är inte så många som har det men det tar fram din personlighet så mycke bättre, man behöver inte alls ha mycke, bara så du känner dig bekväm!

2. när du ska ha på mascara, gör små rörelser fram o tillbaka med borsten över fransarna. Det gör så att klumpar förhindras och det blir jämnare med mascara på varje frans!

KÖPTIPS!

1. En hudkräm för kropp och händer! Ger så otroligt bra effekt och räcker asslänge!! Blir ännu bättre om man använder den regelbundet!



2. En hårinpackning man har när man har torrt hår och glanslöst, har inte använt den så mycke men den är ganska bra, har även en för "färgat hår". Jag vet inte om den va på rea men när jag köpte den kosta den 195:- från THE BODY SHOP!



HAHA hoppas du blev någolunda nöjd! Jättekul med såna här frågor, fråga gärna mer!!♥


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0